Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Sedeyh Kat Geng SNSD Aku. :)

Assalamualikum....nmpk tak kelainan p0st hari nih? *takdaqgambaq. hehe....see the tittle? bkn sedeh apa..sedeyh sebab die0rg tu taktau mende2 n tetibe nyampuk. n salahkan org yg tak salahh....sedeh right? betul laa kata bestfren forever ku farahaina'r "kawan menengah sebenarnya kawan yang sebenar" mmg btol apa yg dia cakap....korang kan sayang sngt kat JENAB tuhh kan ! amiklahh...bela dia,...aku rasa sejahat jahat aku gaduh ngan farhah n yoya,,,takpernah die0rg malukan aku. die0rg respect aku...ko? korang?small matter je k0t....takyah laa touching sngt...n for mila i'm sorry...taktau p0n kau dh baik ngan farah...sorry ckp kau camtu kat fb....kalau k0rang dh tak suka kat aku,,.. aku b0leh je keluar dri grup tuh..baru puas k0rang kan? :) camni je muka k0rang hari2 right? korang ingat dengan bela JENAB tuh aku takda kawan? ada laa, FARHAH, YOYA, AINA, FARAH, FARAH'z n ramai lagi...lepas nih kalau k0rang nk hangout, takyah sebut nama n ajak aku dh... muak ngan korang!

Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri