Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Izzue Islam in Kosmo Newspaper.!!!


Hye Annyeong! eh lupa Assalamualikum! gambar di atas membuat diriku mahu pengsan...(ayat cam tapirrr) hahaha....waklu waklu.. (bak kata farhah) baru sahaja sebentarrr td bapaku membeli suratkabar kosmo...tp aku tak baca...aku duk layan twitter...pastu aku terdengar 1 jeritan yg hingga memecahkan telinga ku...hahha (gila melampau ayat) kakak aku panggil...dia kata ada gambar hensem IZZUE ISLAM kat paper...gila aku skali terjerit...aku p0n selak2 smpai nk terkoyak...n then jumpa...gila bapak kau hensem...aku rasa nak lekat je gambar tu kat bilik aku... korang tngk laa kosmo hari nih 29 MEI 2013.. okay tadaaa! GUDBYE....enjoy your holiday.


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri