Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Puasa Ganti ;)

Assalamualikummm! Annyeonghaseyo! Mai dekat sikit mata baca tittle hari nih.. PUASA GANTI??bapak penat...gila tak penat...aku dh laa kne 15 hari.. bru 1 hari aku ganti smalam....aku asyik mengadu 'lapar' je...ada ke patut orang yg puasa cam aku nih kne jalan kaki g supermarket tuh? pastu kne masak sndiri..gila melampau..nasib baik sedap...akak aku t0l0ng..dia p0n puasa ..kami makan ayam paprik n ayam halia (takyah bgtau p0n takpe iqqahh oii) biasalahh dugaan perempuannn ..... n hari rabu nih 5/6 nk g SKBJ ..sir Mahmud tersayang nk jumpa.... waa! besttttttnyaaa! dh takda idea dh nk tulis apa... waklu waklu ..assalamualikummm!

Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri