Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Esok Sekolah? Shit!

Hye Assalamualikum... betul ke esok sekolah???????? korang ada kalender?? kalau ada tngk laa....mesti sakit hati...(kidding) but sebelum kita straight to the point, owner nih nak ucap terima kasih bebanyak sebab follower owner dh mencecah 30 followers....thank youuu! 0kay...now berbalik dri cerita yg asal....esok sekolah??? ha...ulang lagi...benci kot aku dgn ayat tuh..dh2 jgn sebut ayat esok sekolah tuh ...dh laa homework aku tak siap2 lagi nih...gila kau..surah al baqarah tak hafal lagi...aiyakkkkk! bm dri semalam karangan tak siap lagi....mati laa aku...korang serehhh ahh esok sekolah??ha ?tngk!..tulis lagi... especially kesian kat budak asrama....korang layan laa laman sosialll korang tuh puas2 ekkk...n lagi satu farhah..tahniah  sebab dpt tweet ngan budak panaaaasssss! hahah aku main2 je...tak yah nak amik hati... 0kay? skarang aku target followers aku mencecah 50 boleh??? kalau dpt ...owner nih berjanji akan up to date tiap2 hari ....okay bye. Assalamualikum.

Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri