Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Ehhhh! Kenapa Tak Tidur Lagi Nihhh???!!!

Haiiiiii! *nguappp jap. tak ngantok p0n lagi..hehhe ayat kat atas tuh akak aku tujukan kat aku....dia suruh aku tidur awal sbb esok sekolah...laaaahhhhhh patutnya malam nih malam tido lewat...boleh main puas2..lepas nih bukan boleh up to date twitter p0n..kadang2 je... hayyy cik farhah..awal tido.. anyway sama sama...rezeki kau...lepas nih jangan cakap kau benci aku dh...nnt aku benci kau pulakk...! ehh yang baca status nih tidur cepat...homework dh siap belum...karang kena tibai tak pasai pasai padan muka! :P ...followers aku dh tambah 2 hari nih.. good job iqqah! yg penting jangan takbur sudahhh...saya sayangggg followerss sayaaa! SARANGHAE.. byebye..gudnite, sweet dream... esok skolah tau..


gambar nih ada dua orang muka annoying.


yang nih t-ara sequence. (betul ke ejaan tuhh?) yg atas tridayafar
sayang dua dua.


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri