Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Happy Burfday Cikgu Comelssss.

HYE HYE HYE!! apo kaborrrr visitor, stalker, haters??? sihat, tu mung punya pasai laa...loghat ape nihhh??? ahhh! lantaklahh...hari nih aku hangout lagi..dh brape kali hangout pon aku dah tak tau..yg best nya takde orang kacau aku main tab.. hehehhe (aina jgn terasa) memang gempak gila..siap ada letop 2 lagi..ahhh lupa nak bgtau, kte0rg buat kat MARRYBROWN. bnyk laa jugak gambar kte0rg, ada buat keek..awesome gilaa...adik cikgu fazilah datang,...woahhh! hensem... pastu lepas dalam 1 jam, ada laa orang tuh datang, dia datang ngan mak n adik dia...kte0rg buat keek video dier0rg, nyaris2 mak dia sedar...masa nak balik mak dia senyummmmmmmmmmmmmm kat aku...wahhhh! comel siaaa mak dia. macam budak2 lagi...deme2 yang slalu stalk *buat peace dua tangan letak di sebelah telinga , buat turun naik turun naik ...korang bolehlahhh tngk gambar kte0rg tak bnyk...keek p0n satu je kott. owner dia malas isi. makan memang bnyk laa...duit pun habis.. kek lagi...habis bersepah kot marrybrown tuh....skarang p0n aku tngh tunggu 3 kertas exam...result nnt aku p0st..tak gempak pon markah...kalau nk tngk gempak tngk result farhah nasuha. si blog super awesome. okay...tangan dh stop menari kat keyboard, so, tngk gambar laa pulakkk... bawah tau..bawah!

farhah paling cute..nenottttt.

kami, yoya, farhah, aku.

suka gila2 gambar nihhh.

muka aku...?? -_- ..muka dia?? perghhh, senyum pelik.

kawan aku ...bestfren tau,...nk no.?? mintak sendiri.

kek cikgu. boleh tahan laa sedap dia.

tu laa adik cikgu, tak laa hensem mana (wahh jahat nya mulut)

aku n yoya


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri