Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Haziq Jumpa Izzue Islam!!!

Olla! hari nihh 24/6/2013 aku naik panas ngan sorang budak nih..ehhh bukan sorang tapi 2.serious what thee fishhhh! first aku cite yang haziq luuuuuu!...dia kata semalam 23/6/2013 dia jumpa IZZUE ISLAM dekat hotel 5 star.... dia kata lagi dia lalu sebelah n then dia mintak TANGKAP GAMBAR! tuh yang tak puas hati..nasib dia laki..kalau laa perempuan merangkap kawan aku..memang broken heart laa akuu. pastu, dia kata lagi! kawan mak dia satu sekolah ngan awin nurin...gila! serious cam taikkk.! dia kata lagi, kalau nak nom. izzue islam dia boleh mintakk..aihh macam kau adik izzue pulakk kann..lemakkkk! fat fatt.. .. second ,nisa..ni sorang lagi buat aku jeles..cikgu dia sedara dengan izzue...hmmm..ni lagilaaa buat aku gilaaa!..nisa pon kata, izzue MAYBE datang jerantut   okay ni lawak...izzue nak datang jerantut?? kalau datang aku laa yang jadi first..tu pon kalau dia datang tf laa...because rumah aku tak samapi 1 km pon dri tf.. tu ponnn kalau datangg! okayy...dh habis topik nihh..skarang nak cerita pasal masterchef..haaa..tngk?? smalam.. KENCHANA DEVI keluar? sedihh laa waktu akhir..but sempat lagi dia buat lawak waktu nak habis...okehh...nama chef tuh CHEF FUAD..n then time tuhh kenchana nak tunjuk ikan dia..gila dia panggil chef tu CHEF FAUD! gelakk satu rumah..kenchana boleh masuk maharajalawak. serious dia akan menang..okay aku tau aku nihh bnyk cerita..sbb tuh aku cerita...saja..nak memenuhi this blog...n aku pon tngh bosannngggg...lepas nih 24 minit lagi masterchef separuh akhir nak start...i think laa che' ta n celina laa yang lepas ke final...syura pon okay..skarang aku rasa aku bnyk cerita tentang masterchef bukan topik dia atas..smapai sini je la ye yeop , yong! (loghat perak) k byeee!

Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri