Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Mai Gaddd!! SSID Dah Nak Habiss!


yang di atas semua bf aku.!

Assalamualikumm! Annyeong! Hoi hoiiii! korang tau tak malam nih malam apa?? sapa yg tak tau tuh tngk kat trending twitter! Malam nihhh malam Sebenarnya Saya Isteri Dia ..episode 11...memang nak menangis laa siapa yang terlepas tuhh..nih laa satu2 nye cerita melayu yang aku tak pernah miss...gila best....tapi pasai paa episode dia sikit sngt,,,tp novel besar bapak gila kau...aku adalahhh terjumpa gambar episode 11 punye..nak tngk??nak tngkk?? tau laa tak sabar...tp sebelumm tuh aku ada satu perkara yang aku tak puasss hatiii...waktu geog tadi kena berdiri kat liar..nasib tak panas..dh laa aku puasa time tuh..gila...kena doubleeee...stu cubit, stu berdiri..pastu kena buat lap0ran..sah2! malu laa kte0rggg..bdk D.O n I.H tngk slekk kat kte0rg..malu wehhh maluu! ..0kay berbalik pada SSID aku bg korang gambar..sape yg visit aku punya blog sebelum SSID dapat laa tngk sikit2!.. okay gmbar di bawah ekk..

time nihh syaf dh nak tinggalkan acad...even dia tengah sedihh dia tetap macho.

waktu nih dia ajak syaf makan malam..


Nie paling cwettttt! pheewwitt!1 aww...comel gila dieorang



Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri