Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Macam Macam Dugaan Budak Puasa -_-

Bonjour Fellas.... tittle aku poyo!!! okay hari nihh aku puasa...btw farhah ponnnnn!!! hari nihh bnyk dugaan...td farhah TERmakan biskut oat..hahha serious ni lawak..nak cite? okehh aku cerita..td farhah borak ape tahh ngan syikin ..aku time tuhh tengah decorate gambar izzue aku..,farhah pon  jalan2..aku taktau laa dia buat apa time tuhh....aku ponn teruss buat kerja...rajin rightt?  ;) ..dia pon datang duduk kat tempat dia...out of sudden dia tnye aku smbil mulut dipenuhi biskut hahah gila laa... dia tnya "iqqahh! kita ada homework apa?" dengan slamber rock je dia tnya.,... aku pon pandang laa dia... aku jerit "woihhh! farhah kau tak puasa haa??!! " bulat mata aku...dia pon tutup mulutt..lari dia.. bapak laju ...aku dri kelas hingga toilet jerit "ohmygod, ohmygod!!" terkejut koottt...gilaaa siaa.....dia kumur bnyk kali...n then aku, yoya, aina dengar dia jerit "nak gosokk gigi!!!" kiteorang gelakkk je...hahha...farhah kadang kadang lawakkk...ni lagi satu balik tadi aina beli air milo..ais bnyk kott..aku nihh dh laa ratu aisss....terliur..tu laa macam macam dugaan orang puasa....hmmm sedehhhhh.. btw kalau nak full story pergi je blog farhah... FARHAH's BLOG


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri