Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

Merdeka Raya.

Hye Annyeonggg!! Sorryy lame sngt tak update.. 5 bulan kot.. hahha yeker?? ye ye jelahh.. okayy..now aku nak cerita pasal merdekaraya..tau merdeka? tau raya?? jangan tau je.. baru baru ni skolah aku ade buat jamuan raya..bestt! macam macam makanan..9 gerai kot..tapi aku singgah 3 je. tak sempat..bapokk laa ramai org.dengan polis lagi, bomba,..haihhh.malas nak cerita..aku tunjuk gambar je .

nisa, dengan posing seksinya

kak rabiatul .... my future kakak ipar. 

waktu ni nisa jerit smbil tutup telinga sebb marah aku

US

Candid :)

Nganga..

This Is Us

Yoyaa Comel

Us.

waktu ni asraf buat lawakkk.

with t. imelda.

tudung kak una. -,-



with kak syaza

aina dengan abg angkat diaaa



with ustazah kesayangan

kak hanissss.



freestyle

acehcehhcehh

nisa marah aku lagi .

aina with her Bestfriend

With Cikgu Faiz.

muka sedihhh




Candid again

marah lagi

sian kak una.





aina n kak shieyma



Me with kak Shieyma

Farhah



With cikgu Faredah a.k.a cikgu suka menanyi .. menarimenyanyi 

Tangan tu penting

Dina, Najihah, Yoya, Gua

Okayy SMART

buat muka bajet comel sikittt.

FIDA. N Hilang

Gay. hahaha

Prem, Kiea , Haziq. 1 Malaysia

Perfect.


Okayy Thats all... Gudbye xoxo


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri