Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

THROWBACK :')

Halloooo! Assalamualaikumm! Hari taknak tulis ape ape sngt just nak post gamba je..rindu sangt kat diaorg nih.. n then tau kan ape yg baru? haha blogskin kome..blogskin ni cntik.semua mende dh ade dlm nih..so takyah repair repair dh.. okay jomm tngk gamba! 


ni diaorng main perang peang

dekat padang. buat aktiviti sendiri


aku GK ..hebat tak? main smbil makan lollipop

ni prince n princess. 5A

Sir yang kami sayang

ni aktiviti ratu.

Mira n Duranni

cikgu hanafi dengan murid muridnyaaa

mase ni semua gila gila nak tngkp gamba

siti sakai..dia bukan princess ponn

kimi, aiman n cikgu

mereka. tembam, comel, cantik, kurus , tinggi

farah senyap2 tangkap gamba crush aku yang dulu.

budak sakai..aku paling benci dia ni laa

waktu ni kena present nama grup n grup

nmpk tak siapeee?? DR AZMAN BIN UZIR. merangkap pengetua aku sekarang kat SMKPS

waktu ni hari terakhir kott

waktu ni semua malu waktu kitaorg nak tangkap.

GS. SITI

ni RIMUP. best sngt. macam2 game. 

ni geng aku..ex crush aku geng dengan aku

aku takde waktu ni..diaorg syokkk tangkap gamba

Ustazah n Ustaz. 

Them.

Kumpulan Sakura

6 Jupiter. ni bkn kelas aku..aku 6 Neptune

Farah berebut bola smpai jatuh.

Raflesia. Geng Aina

tengok atikah. sakai sia muka dia.

Cikgu Bm n BI aku. Sir Fadzli n Cikgu Iqlima

berebut bola

posing maut tikah

smpai tonggeng main.

Cikgu SKBJ. 

-_____-

Hari terakhir. 

ni waktu main bola jaring. yg pakai bju merah Reffree

Izliyanoosss

Orang solat diaorg party main dlm surau

mumia.

waktu ni aku tangkap.

GAZER LILY

Ratu n Raja dengan anak anak buahnya

Diaorg lagi.

Netball n Football

GD.

Siti Lagi

aku ingat lagi ni grup aku menang

Farah suruh aku tangkap gambar dengan shadiq. aishh..kitaorg kongsi crush dulu.


Tikahh dengan wajahnya

US. 



dekat dewan. ade ape ntah






farah saje je duduk sebaris dengan shadiq -___-


i'm GK a.k.a GOAL KEEPER


bukan main lagi miela


Siti n Auni



Abang Haffizi. 


Shadiq, Kimi


Reffreeeeeeeeeeeeeee.

Ade org sakit tenat kat belakang

ni RIMUP. kalau shadiq tuh farah laa tangkap.

dia saje potong muka aku.

menggiloss.

comel mila


with Sir Mahmud

sakai. 

mila pon Reffreee

-____________________-

ni geng aku.. 

okayy dh habis.. bnyk kan gamba? hahah bnyk gila tu lahh kenangan aku kat SKBJ. rindu sngt sngt diaorg ni..sorry gambar beteraburrr. okay Byyeee!


Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri