Exo's fan
Navi
ENTRY BOSS STUFF LINK BIAS

EXO !! ♥♥♥

hello hello hello! assalamualaikum. dh lama kan tak dengar cerita kome? ahha..kome busyyy memanjang dengan twitter. lol. :P u oll tau EXO? ala grup yg menang 16 kali lagu growl tuh? masih tak tau? search kat google. kompremooo hang tau. biar laa hamba cerita bagaimana hamba tetiba suka exo.ye laa..dulu aku suka BEAST n the BAP. tuptap suka EXO. pelikk kaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn? an an an? haha . macam ni cerita dia.






pada suatu hari tuh...heboh pasal exo nih..aku pun buat derrkkk je.. sbb ye la kan. aku mana tahu menahu yg exo comeback. aku tau exo lama dah. first lagu yg aku tau MAMA. tak tau lagu tuh? haihh sedihh nyaaa.. dh denghoooo sampee puahh..  MAMA EXO K lagu ni best. n then aku taktau pun yg nyanyi lagu ni first DO KYUNGSOO! . aku skarang dh laa gila dia. time aku dengar lagu nih aku slalu kata D.O ni klaka laa, hodoh laa,... jahat kan aku? memang lerssss... okayy lepas tuu.. aku pun search la kat google.. ape laa menda yg menarik sngt... gua search , n search AKHIRRNYAA! tak jumpa ape ape lagi.. keesokan hari nya tanyeee lerrrss budak budak ni.." GROWL tu pekemendeee sngt?" diaorg jawab " TU EXO LAA" aku pun baru tauu..kfainnn aku lambat..menyesal aku tak up  to date.

lepastu aku pun selidik terusss pasal natang tuh.. selidik punya selidikk AKHIRNYAAA!! jumpaa yeahhH!!! hebat tak? budak 2 tahun pun pandai. n then aku dengar lagu diaorg ..meh sini nak promotte. aku tau aku ni lambat.. alahh dengooo je lohh. EXO GROWL this! GROWL yg menang manyak kali. mase aku taktau menda nih memang aku benci growl ni menang bnyk kali... ye lakann.. dh laa time tuh fav. grup aku pun comeback . BEAST SHADOW. gila aku makiii laa GROWL nih.. jahat kan aku? dh bnyk kali aku ckp. lepas habis lagu GROWL aku dengar aku pun dengar lagi SERIGALA ni dlm english WOLF. korang tau right? kpopperrrsss tau laa. dengoo lerrr yg mana taktau tuhh. WOLF. EXO .. lagu ni kaww!.. lepas aku dh selidik habis habisan...lepastu time memilih penyanyi pulakk...aku cri laa yg hensemm.. yeahhh!! dptt yg hensem. hahha rupa rupanyaa yg aku pilih tu yg dulu aku kutuk. ahha DO KYUNGSOO a.k.a D.O. D.O ni comelll..pendekk gitu.. tau muka dia tak? tak tau? kuajaaa..akhir nnt gua tunjuk. 12 January 1993 dia lahir.. muda lagi dia nih..hahha dia comelll siaa... okayy..dh dh laa tuh pujinyaa.. okayy tangan aku naik lengohh dahh nih. lagi satu scroll ke bawah untuk tengok gambaa.













k
ni laa org yg aku cintaii..hahhaha

kbyee! GAMSAHAMNIDA. Come Again



Welcome here

Annyeonghaseyo !
Exo's fan here ..
FB INS TW AS

Chat


Credit's
Template :Ain Nurina
Basecodes :AtinTory Atiqah Afiqah
The Owner : Iqqah Jefri